Autoschade herstellen bij AAS


In geval van autoschade, kun je terecht bij AAS schadeherstel. Met 88 vestigingen in heel Nederland, is er altijd wel een plek waar jij heen kunt. AAS richt zich op vier aspecten in haar werk: ontzorgen, klanttevredenheid, vakmanschap en betrokkenheid. Door de hele dag bereikbaar te zijn, weet je zo snel mogelijk waar je aan toe bent. Zo word je ontzorgd. Je autoschade wordt hersteld door echte vakmensen, die continu hun kennis up-to-date blijven houden. De uitvoering en besluitvorming wordt gedaan met mens, maatschappij en milieu in het hoofd. Dit betekent niet alleen dat er rekening gehouden wordt met de algemene omgeving, maar ook met de individuele klant.

Wat je moet doen bij autoschade

Het proces bestaat uit vier simpele stappen. Allereerst meld je je autoschade bij de verzekeraar. Vervolgens meld je de schade bij AAS, dit kan online en telefonisch. Zo kun je een afspraak maken en weet je wanneer je geholpen kunt worden. Als je langs kunt, neem dan je rijbewijs, kentekenbewijs en groene kaart mee. De autoschade wordt verwerkt in een rapport en je krijgt na je melding te horen hoelang de reparatie gaat duren en wat het gaat kosten. Voordat de herstellers aan de slag gaan, moet er een akkoord gegeven worden voor de reparatie en de kosten.

Oplevering van je auto

De laatste stap is de oplevering van je auto, waarbij de autoschade hersteld is. Bij de oplevering krijg je een FOCWA-garantiebewijs. Met dit garantiebewijs kun je aantonen dat je tot vier jaar na de uitvoering van de herstelwerkzaamheden garantie hebt op deze werkzaamheden, uitgevoerd door de schadehersteller. Bij de oplevering wordt je auto gereinigd en gewassen, zodat hij er weer als nieuw uit ziet als hij mee naar huis kan.